Назад  |   Начало  »  Условия за доставка

Условия за доставка

Сайтът ТЕТШОП.БГ е електронен портал който осъществява връзка между доставчик и потребител на основата на пазарната икономика и дава възможност за сключване на търговски сделки отдалечено или на място при доставчика. Електронния магазин работи по правилата на действащите закони за търговски отношения между търговец и потребител и не нарушава правото на страните по никакъв начин.

Сайтът предоставя на клиентите потребители информация за предлаганите стоки, цената с включен ДДС за 1брой , наличности и възможност за информация по електронна поща или телефон в рамките на работното време:

Понеделник - Петък: 9.30 - 18.30 часа

Поръчката на стока през сайта е потвърждение на желанието на потребителя да се обвърже със силата на договор между него и Транс Електроникс Трейдинг ООД. За да бъде приета поръчката за изпълнение, потребителят трябва да попълни полетата за данни за доставка, данни за фактура, ако е нужна издаването на такава, като данните трябва да са достоверни и пълни. В противен случай поръчката няма да бъде изпълнена и ще се счита за злонамерен опит от страна на потребителя, който не обвързва доставчика с действия по изпълнението на заявката.

Заявки, които са постъпили в сайта до 15.00 часа при налични количества на артикулите се обработват същия ден, а тези след този час остават за изпълнение за следващия работен ден. При заявки на неналични артикули или такива с нулева наличност, служител на фирмата ще се свърже с клиента за предоговаряне на текуща цена, срок за доставка и цена на доставка с куриер, ако той желае такава.

АРТИКУЛИТЕ С НУЛЕВИ ЦЕНИ НЕ СА ДОСТЪПНИ ЗА ДОСТАВКА.

ЦЕНИТЕ НА АРТИКУЛИ (Налични 0 бр.), КАКТО И РАЗХОДИТЕ ПО ДОСТАВКАТА ИМ, КОИТО НЕ СА НАЛИЧНИ В МОМЕНТА НА ЗАЯВКАТА СА ОРИЕНТИРОВЪЧНИ И МОГАТ ДА ПРЕТЪРПЯТ ПРОМЯНА СЛЕД ДОГОВОРКА МЕЖДУ ДОСТАВЧИКА И КЛИЕНТА.

ЦЕНАТА НА ДОСТАВКАТА НА АРТИКУЛИ (Налични 0 бр.), КОИТО НЕ СА НАЛИЧНИ КЪМ МОМЕНТА НА ПОРЪЧКАТА, СЪЩО МОЖЕ ДА БЪДЕ ОБЕКТ НА ДОПЪЛНИТЕЛНА УГОВОРКА МЕЖДУ ДОСТАВЧИКА И КЛИЕНТА.

Потребителят може да откаже изпълнението на заявката, ако се обади по телефон до 15.00 часа, за да уведоми доставчика. В противен случай потребителя ще дължи разходите по доставката и връщането на стоката към доставчика.

Цената на стоката, обявена в сайта не съдържа разходите по доставката към потребителя. Тези разходи или т.нар "цена на доставката" се добавят към цената на стоката и се заплащат от потребителя в момента на получаване на пратката.

Цената на доставката на налични артикули > 0 или такива със статус "На склад" се пресмята автоматично преди изпращане на поръчката и е видима за клиентите ни в страницата на кошницата. Цената на доставката може да се промени в зависимост от обема, теглото и вида на стоката, както и от местонахождението на населеното място на потребителя, след изрично съгласие от страна на потребителя след негово предварително уведомяване от наша страна.

При т.нар. "Бърза поръчка" и поръчка по телефон цената на доставката е обект на допълнителна уговорка от наша страна и потребителя.

Цената на доставката е преференциална за нашите клиенти. За точната ѝ стойност без преференции може да се информирате от тарифите на куриерски фирми Спиди и Лео Експрес.

Стойността на доставката съдържа застрахователна сума. При констатиране на увредена опаковка, механично счупване или друг подобен проблем възникнал при транспортиране, потребителят е длъжен след заплащане да отвори пратката и да провери съдържанието и в присъствието на превозвача и при проблем да поиска от него съставяне на констативен протокол за изплащане на щетата.

При доставка с наложен платеж потребителят е задължен да заплати стоката на приносителя ѝ, без да отваря предварително съдържанието на пратката.

Всички пратки с наложен платеж от страна на Транс Електроникс Трейдинг ООД се изпращат с услугата Пощенски паричен превод !

Услугата е маркирана в товарителницата на куриера като ППП или "п.превод".

ВАЖНО ! При заплащането на наложения платеж потребителя трябва да изиска от куриера разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж.

ВАЖНО ! В случай на издаване на фактура за стойността на пратката, фактурата ще присъства на хартиен носител вътре в пратката, като за нейното осчетоводяване потребителя трябва задължително да изиска от куриера разписка за пощенски превод на стойността на дължимия наложен платеж и я прикрепи към фактурата ! 

При договор за продажба от разстояние (он-лайн поръчки) потребителят има право да се откаже от договора по силата на чл.55 ал.1 от ЗЗП, като разходите по обратното транспортиране на стоката са за сметка на потребителя. Стоката трябва да се върне в оригинална ненарушена опаковка,неизползвана и придружена с разписката за пощенски превод.

Платената сума на потребителя за стоката се връща с банков превод по съответна банкова сметка на потребителя !

Доставчика може да откаже връщане на платената сума на потребителя, когато върнатата стока не е съхранявана и пазена добросъвестно в съответствие с чл.55 ал.7 от ЗЗП ( нарушена опаковка, ползвана, лош външен вид и др.).

При договор за продажба на място рекламации се приемат в офиса на Транс Електроникс Трейдинг ООД, след попълване на форма за рекламация и раглеждането и от страна на доставчика.

Електронни елементи ( активни и пасивни), както и резервни части за черна и бяла техника не подлежат на гаранционни претенции. Те могат да бъдат рекламирани само ако са монтирани и подменени в оторизирани за целта сервизи от доставчика.

Доставчика не носи отговорност за липса на складова наличност за оферирана стока или невъзможност на доставчика да достави стоката веднага.